Populärteknik Smart 3d-annons Tittar man noga träder ett kök fram ur annonssidan. Foto: Felipe Salazar Tidningarnas trista eftertextannonser kan få djup med några grafiska trick. Jan Melin Publicerad 10 apr 2014 kl 15.11 Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post Annons Småannonserna som ofta är placerade långt bak i tidningarna ger för det mesta ett trist intryck. Men om man inte vill lägga pengarna på en mer framträdande placering får man leva med att den egna annonsen kan vara svår att hitta. Logga in här Prova Ny Teknik – 149 kr för tre månader Tillgång till alla låsta artiklar, fördjupande kompendier, premiumnyhetsbrev, samt e-tidningen. Kom igång nu → Förnyas till 299 kr/mån efter din provperiod. Ingen bindningstid. Avsluta enkelt. Gäller endast nya prenumeranter. Är du medlem i Sveriges Ingenjörer? Aktivera ditt konto här Logga in här ✕ optisk illusion nyheter populärteknik
TECH Kinesisk bjässe utmanar Azure, AWS och Googls molndominans Kinesiska teknikjätten Tencents molntjänst Tencent Cloud använder sig allt mer av ekosystemet i superappen Wechat för att skilja sig åt från sina rivaler - Microsoft Azure, Amazon Web Services och Google Cloud. Det uppger Tencent Clouds vd Dowson Tong i en intervju med CNBC.
ENERGI S efter vindkraftnej: ”Vi har väldigt orättvisa elpriser” Läget är akut efter regeringens nej till 13 planerade havsvindparker i Östersjön, anser Malmös kommunstyrelseordförande Katrin Stjernfeldt Jammeh (S).