Digitalisering Salandereffekten märks i Telias nät Noomi Rapace som Lisbeth Salander Foto: Knut Koivisto Telia hyrde ut 60 000 filmer under fem dagar i påskas. En enda film stod för en tredjedel av uthyrningen. Gissa vilken. Helen Ahlbom Publicerad 27 apr 2010 kl 12.54 Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post Annons Telia började snacka om tv via fasta telenätet för snart sex år sedan. Tv-tjänsten via bredbandet lanserades sedan i januari 2005. Filmuthyrningen gick trögt från början. Telia hade inte mycket lockande titlar att erbjuda. Logga in här Prova Ny Teknik – 149 kr för tre månader Tillgång till alla låsta artiklar, fördjupande kompendier, premiumnyhetsbrev, samt e-tidningen. Kom igång nu → Förnyas till 299 kr/mån efter din provperiod. Ingen bindningstid. Avsluta enkelt. Gäller endast nya prenumeranter. Är du medlem i Sveriges Ingenjörer? Aktivera ditt konto här Logga in här ✕ telia nyheter digitalisering stieg larsson
ELBILAR Fordchefen om nya Capri: ”Övertygad om att det här inte känns som en folka” En sportcupé från 60-talet blev en eldriven crossover 2024. Ford Capri är tillbaka, men endast till namnet. Mycket i plattformen delas med VW.
TECH Efter succérapporten – Ek har sålt aktier i Spotify för miljarder Musikströmningstjänsten Spotify släppte den 13 november sin delårsrapport för det tredje kvartalet.