Digitalisering Nya uppstickaren Voddler: Det är tekniken som gör filmbolagen intresserade Det är tekniken som gör affären möjlig. Det menar Voddler som uppmärksammats för sin kommande annonsfinansierade filmtjänst. Mats Lewan Publicerad 15 sep 2009 kl 23.00 Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post Annons Voddler siktar på en modell där de senaste filmerna kräver betalning eller abonnemang, men där "största delen av utbudet kommer att vara reklamfinansierat". Logga in här Prova Ny Teknik – 149 kr för tre månader Tillgång till alla låsta artiklar, fördjupande kompendier, premiumnyhetsbrev, samt e-tidningen. Kom igång nu → Förnyas till 299 kr/mån efter din provperiod. Ingen bindningstid. Avsluta enkelt. Gäller endast nya prenumeranter. Är du medlem i Sveriges Ingenjörer? Aktivera ditt konto här Logga in här ✕ nyheter digitalisering voodler film
ENERGI ”Vi kan konkurrera med asiater – det tar bara lite längre tid” Northvolts öde ligger i händerna på en domstol i Texas. Men bolagets framtid avgörs även i Skellefteå. • Bara en lina i dag som producerar produkter.
ELBILAR Hyundai återkallar 145 000 elbilar – förlust i drivkraft Problem med laddningskontroller kan leda till drivkraftsförlust i flera elbilsmodeller från Hyundai.