Startup

”Bli bättre på att känna in målgruppen”

Mai-Li Hammargren Foto: Carl Tériault
Mai-Li Hammargren när hon var talare på finalen för 33-listan 2013. Foto: Christian Rhen

33-LISTAN. Teknikföretag måste bli bättre på att lyssna på sina användare. Först då kan de utveckla innovativa lösningar och göra dessa framgångsrika. Det säger entreprenören Mai-Li Hammargren, huvudtalare på 33-listans regionala final i Linköping.

Publicerad

Mai-Li Hammargren gjorde sig ett namn inom teknikbranschen i slutet av 00-talet med Mutewatch, en klocka med pekskärm och tyst larm.

Prova Ny Teknik – 149 kr
för tre månader


Tillgång till alla låsta artiklar, fördjupande kompendier,
premiumnyhetsbrev, samt e-tidningen.



Kom igång nu →


Förnyas till 299 kr/mån efter din provperiod. Ingen bindningstid. Avsluta enkelt.
Gäller endast nya prenumeranter.



Är du medlem i Sveriges Ingenjörer?

Aktivera ditt konto här