Karriär Så blir ditt företag attraktivt Anna Dyhre Ytan är inte allt. Ett bra varumärke måste fyllas med innehåll. Annars flyr medarbetarna. Stefan Nordberg Publicerad 13 okt 2014 kl 11.59 Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post Annons – Att jobba med sitt varumärke är som att dejta. Innan man börjar träffa andra måste man veta vad man vill, säger Anna Dyhre, rådgivare och författare inom employer branding. Logga in här Prova Ny Teknik – 149 kr för tre månader Tillgång till alla låsta artiklar, fördjupande kompendier, premiumnyhetsbrev, samt e-tidningen. Kom igång nu → Förnyas till 299 kr/mån efter din provperiod. Ingen bindningstid. Avsluta enkelt. Gäller endast nya prenumeranter. Är du medlem i Sveriges Ingenjörer? Aktivera ditt konto här Logga in här ✕ varumärke karriär
ELBILAR Hyundai återkallar 145 000 elbilar – förlust i drivkraft Problem med laddningskontroller kan leda till drivkraftsförlust i flera elbilsmodeller från Hyundai.
DEBATT ”Var är alla svenska startups som utvecklar försvarsteknik?” DEBATT. Det är dags för en bred efterlysning av försvarstekniska startups, skriver Christian Berggren och Solmaz Filiz Karabag, Linköpings universitet.