Innovation Sverige populär marknad för tekniktest Svenska kunder anses vara kunniga och trendmedvetna när det gäller teknologi och design. Det gör att internationella företag gärna väljer att testa och lansera nya produkter på den svenska marknaden. TT / Ny Teknik Publicerad 24 jun 2013 kl 14.39 Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post Annons Logga in här Prova Ny Teknik – 99 kr för tre månader Tillgång till alla låsta artiklar, fördjupande kompendier, premiumnyhetsbrev, samt e-tidningen. Kom igång nu → Förnyas till 299 kr/mån efter din provperiod. Ingen bindningstid. Avsluta enkelt. Gäller endast nya prenumeranter. Är du medlem i Sveriges Ingenjörer? Aktivera ditt konto här Logga in här ✕ innovation marknadsundersökning nyheter
ELBILAR BYD lanserar lyxmärke i Europa – ska utmana Porsche och Mercedes Elegans, design och teknik – det tror BYD ska få folk att välja lyxmärket Denza. Ny Teknik var på plats vid Europalanseringen av märket och första modellen.
ELBILAR ”Ska vi ta energiomställningen seriöst – då finns det ingen väg runt vätgas” För Hyundai är vätgas inte bara ett sidospår. Nu ska tillverkaren satsa på alla delar i värdekedjan.
FORDON Volvo Cars: Kan ta två år innan ny tillverkning är i gång i USA Håkan Samuelsson diskuterar produktionsförändringar för att möta ökade kostnader på USA-marknaden.