Hållbar industri

Så ska Sony Ericssons nya logistik bära frukt

Sony Ericsson har studerat frukt- och grönsaksföretags logistik. Foto: Colourbox
Sony Ericsson har studerat frukt- och grönsaksföretags logistik. Foto: Colourbox
Sony Ericssons steg till bättre storplanering. Grafik: Ingemar Franzén

Sony Ericsson segrade i årets svenska logistiktävling. Nästa steg för bolaget är att använda idéer från grönsakshandlare i Helsingborg och sportskotillverkaren Nike i USA.

Publicerad

Prova Ny Teknik – 149 kr
för tre månader


Tillgång till alla låsta artiklar, fördjupande kompendier,
premiumnyhetsbrev, samt e-tidningen.



Kom igång nu →

Förnyas till 299 kr/mån efter din provperiod. Ingen bindningstid. Avsluta enkelt.
Gäller endast nya prenumeranter.


Är du medlem i Sveriges Ingenjörer?

Aktivera ditt konto här