Fordon Kulturkrockarna är den största utmaningen Att få ett instabilt flygplan utan förare och stjärtfena att flyga utan att synas har varit en barnlek jämfört med att få europeiska ingenjörer att förstå varandras processer och arbetssätt. Eddie Pröckl Publicerad 11 nov 2009 kl 00.00 Del på Facebook Del på Twitter Del på e-post Annons Logga in här Prova Ny Teknik – 149 kr för tre månader Tillgång till alla låsta artiklar, fördjupande kompendier, premiumnyhetsbrev, samt e-tidningen. Kom igång nu → Förnyas till 299 kr/mån efter din provperiod. Ingen bindningstid. Avsluta enkelt. Gäller endast nya prenumeranter. Är du medlem i Sveriges Ingenjörer? Aktivera ditt konto här Logga in här ✕ neuron smygflygplan fordon
TECH ”Går det att bygga kvantdatorer kommer Kina att göra det” Chalmerskopplade kvantdatorbolaget Atlantic Quantum får innovationskontrakt med USA:s flygvapen.
DEBATT S: ”Näringslivet kan bli mer redo – inrätta myndighet för ekonomiskt försvar” DEBATT. Sverige behöver en ny myndighet för näringslivets försörjningsberedskap, skriver Markus Selin (S).