ELBILAR

Cédric Langer, försäljningschef på GM Europa och Lasse Grundström, kommersiell chef.

Cadillac satsar på Europa – mitt under tullkaoset: ”Vi har många möjligheter”

Klassiska Cadillac ska locka europeiska elbilsköpare med lyx, traditioner och Formel 1. Målet är att skala upp i Europa – mitt under pågående ovissa tullsituation. ”Vi måste ha is i magen”, säger kommersiella chefen Lasse Grundström.

Publicerad

Prova Ny Teknik – 99 kr
för tre månader


Tillgång till alla låsta artiklar, fördjupande kompendier,
premiumnyhetsbrev, samt e-tidningen.



Kom igång nu →

Förnyas till 299 kr/mån efter din provperiod. Ingen bindningstid. Avsluta enkelt.
Gäller endast nya prenumeranter.


Är du medlem i Sveriges Ingenjörer?

Aktivera ditt konto här

✉️ Språk- eller faktafel i texten? Skriv och berätta.