Karriär

Vill du att folk ska lyssna på dig? Tänk som en influencer

Therese Lindgren, Chefdagen 2017, Rival, Stockholm, 2017-10-12 Foto: Karina Ljungdahl / IBL Bildbyrå

Sex tips till dig som vill göra din röst hörd på arbetsplatsen.

Publicerad

Det som gör en influencer framgångsrik i sociala medier är att de byggt upp ett förtroende som gör att folk direkt lyssnar och engagerar sig. I magasinet Fastcompany tipsar några proffs på sociala medier om hur du kan använda samma knep för få mer inflytande på jobbet.

Prova Ny Teknik – 149 kr
för tre månader


Tillgång till alla låsta artiklar, fördjupande kompendier,
premiumnyhetsbrev, samt e-tidningen.



Kom igång nu →


Förnyas till 299 kr/mån efter din provperiod. Ingen bindningstid. Avsluta enkelt.
Gäller endast nya prenumeranter.



Är du medlem i Sveriges Ingenjörer?

Aktivera ditt konto här